Városmarketing gyémánt díjat nyert Ajka

Szerző: Tischler Anna
Fotó: aktivpihenes.hu / Okolicsányi Zoltán
Először pályázatott Ajka város a Városmarketing gyémánt díjra, ahol 3 pályázatával rögtön három díjat is elnyert.
A Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete 2024-ben már tizedik alkalommal hirdette meg a „Városmarketing Gyémántdíj”, szakszerű városmarketing gyakorlatot hitelesítő, elismerő versenyt.
Az Ajkán is születhetett volna Superman – a lehetetlen küldetések teljesítésének városa pályázat keretében azt értékelte a szakmai zsűri, hogy Ajka város milyen módon épített a városnak egy új brand-et a világ első Kriptongyára és az övező történet segítségével.
A második díj a Parkerdőben található Olvasókabinért járt, aminek az a különlegessége, hogy ma már „önmagát” népszerűsíti ez a különleges építmény, és a látogatók segítségével jut el rengeteg emberhez ennek híre.
A Lehetetlen küldetés – Kerékpáros nyomozós túra kapta a harmadik elismerést, melynek során innovatív módon igyekeztek a szervezők népszerűsíteni a város kerékpárútjait úgy, hogy közben a város fontos épített örökségének történetével is megismerkedhettek az abban résztvevők.
A díjakat március 5-én Budapesten a Digital Marketing Fórum díjátadó rendezvényén vette át a szakmai zsűritől Schwartz Béla polgármester és Varga Andrea a Csingervölgy Nonprofit Kft ügyvezetője.