A DZT elindítja „Embrace German Nature” globális kampányát

A DZT elindítja „Embrace German Nature” globális kampányát

A DZT elindítja „Embrace German Nature” globális kampányát

 

 

Szerző: Salánki Szilvia

Fotó: DZT / Francesco Carovillano

 

Az újraindítás fókuszában a nemzeti természeti tájak és a fenntartható üdülési élmények állnak

 

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) tovább erősíti Németország pozícióját fenntartható úticélként a nemzetközi versenyben. Új ‚Embrace German Nature‘ globális kampánya elindításával ráirányítja a potenciális németországi utazók figyelmét a nemzeti természeti tájakra és a fenntartható üdülési élményekre a vidéki régiókban.

Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke így nyilatkozott: „A kétéves koronavírus miatti pandémia háttere előtt megnőtt az emberek értékrendjében a figyelmesség, a fenntarthatóság és az érintetlen természet iránti vágyakozás. Az ‚Embrace German Nature‘ kampánymarketingünk töretlen folytatása, amely újra és újra márkamagunk központi elemeként határozza meg a „Természet és pihenés” és a „Fenntarthatóság” témáit. Jelenleg Németország az IPK International felmérése szerint már a második helyen áll az európaiak legkedveltebb nemzetközi természeti úti céljainak listáján. Emellett az Inspektour „Destination Brand 21” felmérése is alátámasztja, hogy a beutazás számára fontos küldőpiacokon Németországot nagyon megfelelő desztinációként ítélik meg a vidéki, illetve a fenntartható üdülésekre. Ezen pozíciónkat szeretnénk még tovább erősíteni azáltal, hogy reklámokkal támogatjuk a vidéki üdüléseket, a hosszabb utazásokat és a fenntartható üdülési élményeket.”

Az ‚Embrace German Nature‘ digitális kampányként indult el áprilisban. A kampány központi eleme a  kampányfilm, illetve új digitális eszközként a 8D-s hangzással készült videok.

 

 

Háttér:

Az Anholt Ipsos Nation Brands Index 2021 (NBI) felmérése szerint a környezet és a természetes források védelme korunk egyik legnagyobb globális kihívásai közé tartozik. Németország azon országok egyike, amelyre a legtöbb megkérdezett szavazott úgy, hogy bízik benne, hogy megfelel ennek a kihívásnak.

Az SDG-indexben, amely leképezi a haladást az ENSZ-világklímakonferencián meghatározott „Sustainable Development Goals” elérésének útján, Németország az összes ENSZ-tag között a negyedik helyen szerepel.

Az IPK International legfrissebb felmérései a koronavírus a nemzetközi utazásra gyakorolt hatásaira azt mutatják, hogy 2022-ben a nemzetközi utazók 26 százaléka tervez természetorientált üdülést, a németországi úti céllal rendelkező utazók között ez az érték pedig eléri a 30 százalékot is.

A GTM szakértői csoportjának kiértékelése után (ehhez a DZT 259 CEO-t és key accountot kérdezett meg) a döntéshozók kereken fele már most érzékeli a foglalások enyhe eltolódását a fenntartható termékek és szolgáltatások irányába. A következő három évre nézve háromnegyedük a kereslet megnövekedésére számít ebben a szegmensben. A szakértők szerint Németország egyértelműen az első helyen áll a fenntartható úti célok listáján.

A németországi szárazföldi területek több mint 30 százaléka különös védelem alatt áll mint „Nemzeti természeti táj” (Nationale Naturlandschaften).

 

A DZT-ről

 

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) Németország nemzeti „turisztikai testülete”. A Hivatal az úticél Németországot képviseli a Német Gazdasági és Klímavédelmi Minisztérium megbízásából, amely a Hivatalt a német szövetségi parlament (Bundestag) határozata alapján támogatja. A DZT szoros együttműködésben turisztikai partnereivel, szövetségekkel és gazdasági vállalatokkal stratégiákat és marketingkampányokat dolgoz ki annak érdekében, hogy a német célállomásokról pozitív imázst alakítson ki külföldön, és előmozdítsa a németországi turizmust.

 

A koronavírus miatti pandémia kihívásaival a DZT háromlépcsős helyreállító stratégiával néz szembe:

              a márkatudatosság növelése és az úticél Németország márkaprofiljának erősítése

              kapcsolatmenedzsment és a szakmai tudás átadása a középosztály által meghatározott utazási gazdaság támogatására

              célcsoportra irányuló piackutatás és a koronavírus hatásának elemzése a tényekre alapuló cselekvési terv alapjaként

 

A DZT a krízisben arra épít, hogy anticiklusos marketinggel fenntartsa az ügyfelekkel való párbeszédet, feltérképezzel a kommunikáció megváltozott preferenciáit, empátiát mutasson és inspirációs forrásként szolgáljon.

 

Központi tematika a digitalizáció és a fenntarthatóság

A DZT támogatja a jövőorientált és fenntartható turizmust a német kormány célkitűzéseivel összhangban. A folyamat központi témái a digitalizáció és a fenntarthatóság.

A fenntarthatóság mint téma több mint egy évtizede kiemelt státuszt élvez és minden vállalati részlegben stratégiailag bevetésre kerül. A szervezet itt egy három oszlopra épülő stratégiát követ, amely összeköti a külső tudástranszfert, az ehhez társuló kommunikációs szemléletet és egy belső fenntarthatósági kezdeményezést. A DZT úgy látja el tartalommal a felelősségteljes turizmust mint jövőbeni tematikát, hogy az Úticél Németországot a nemzetközi versenyben fenntartható és inkluzív ajánlatokkal pozícionálja. A koronavírus járvány kitörésével a nemzetközi utazási szokások terén megerősödött az értékek eltolódása a nagyobb társadalmi-ökológiai felelősségvállalás irányába.

A DZT úttörő szerepet tölt be az immerzív technológiák (virtuális, kiterjesztett és kevert valóság) megvalósításánál, a párbeszédes interfészek (pl. hangvezérléses asszisztensek) használatánál és a mesterséges intelligencia (MI) felhasználása terén, például a chatbot robotokkal. Annak érdekében, hogy biztosítsa a turisztikai kínálatok elérhetőségét a MI-re épülő értékesítési platformokon, a DZT koordinálja a német turisztikai szakma közös open data projektjét egy „knowledge graph” kifejlesztése érdekében.

A DZT világszerte 27 országban tart fenn képviseleti irodát, ezeket központjából, Frankfurt am Mainból irányítja.

 

2022-05-24« Vissza
Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk