Főoldal | Ausztria | Svájc | Németország | Svédcsavar | Sajtó cikkek | Turisztikai cikkek - PR cikkek | Interjúk | Saját Flickr Galéria

A turisztikai szolgáltatók nyílt levele

Bővebben

A főváros turizmusának bevételei számos negatív tényező együttes hatására drasztikusan csökkennek.

Gyakrabban és kevesebbet - a balatoni idegenforgalom érdeke

Bővebben

Balaton: megfontolt vízeresztést kér a turisztikai szakma. Cél: gyönyörű, telt tó, kiváló vízminőség

Sóstógyógyfürdő lehet Magyarország tizenötödik gyógyhelye

Bővebben

A gyógykezeléseket ellátó fürdőház felújítása június 15-re fejeződik be, a szállodai részt háromcsillagos hotellé alakítják át.

Többen jönnek,de kevesebbet költenek

Bővebben

Átalakul a Magyarországra érkező utazóközönség szerkezete - jönnek a városlátogató turisták.

Tavaszi kerékpártúráink első oldalon

Bővebben

Jót+jól=jó helyen
Idén is jó helyezést ért el tavaszi kerékpártúrákat ismertető kétnyelvű cikkünk.

Turisztikai fényképészet

Bővebben

Turisztikai fotóinkat számos szemlélő láthatja világszerte.Turisztikai fotóinkat számos szemlélő láthatja világszerte.

Nagy üzlet a vallási turizmus

Bővebben

Nagy üzlet a vallási turizmus - kiemelt projektek itthon.

Online-sajtóközlemények gondoskodnak a figyelem felkeltéséről

Bővebben

Néhány tipp a sikeres online sajtóközleményekhez

 

Szép tervek már vannak 2013-ra

Bővebben

A vendégéjszakák számának 1,6 százalékos növekedését várja 2013-ban az MT Zrt.

Rontják az alacsony árak a magyar szállodaipar teljesítményét

Bővebben

A magyarországi szállodák teljesítménye csupán a szlovákiai hotelekét múlta felül...

Cége jövője az online médiában van

Bővebben

A nyomtatott sajtó válsága már a legnagyobb amerikai, és német lapokat is elérte.

Tesztelje Ön szolgáltatásainkat! - kampány

Bővebben

2013-ban nyíló, vagy kibővülő turisztikai szolgáltatók figyelmébe.

MEGAPUBLIKÁCIÓK A NÉMET SAJTÓBAN

Bővebben

Mutassa be szolgáltatásait azoknak, akik azt meg is tudják fizetni!

Magyarország népszerű a szlovák turisták körében

Bővebben

Turisztikai imázsunk legerősebb elemei a Balaton, Budapest, az egészségturizmus, a gasztronómia, a kultúra és a jó vásárlási lehetőségek.

Budapest: Jóváhagyva a Várkert Bazár felújítása

Bővebben

A Várbazár eredeti formáját kapja vissza, továbbá új mélygarázzsal, konferenciaközponttal és új parkkal is bővül.

Hullámzó forgalom a hazai szállodákban

Bővebben

A hazai hotelek a foglaltság, és az árak emelkedésében bíznak.

Családi fürdős cikkünk sikeres

Bővebben

Partnereink a Google 1. 2. találati oldalán szerepelnek.

Budapest a Turisztikai Városok Világszövetségében

Bővebben

Budapest csatlakozik a Peking vezetésével alakuló Turisztikai Városok Világszövetségéhez.

Pozícionált tematikus publikáció

Bővebben

Publikációink rendszeresen a Google első két oldalán szerepelnek.

Az osztrákok továbbra is szeretnek minket

Bővebben

Magyarország 2012-ben is megőrízheti dobogós helyét az osztrák turisták célpontjaként.

Előrefizetést kell bevezetnünk

Bővebben

Ügyfeleink szolgáltatásainkat május 2.-tól csak előrefizetés esetén vehetik igénybe.

Tavaszi nordic walking túrák- Kampány 2012.

Bővebben

Népszerűsítse aktív programját két magazinban egy áráért!
Nordic walking sorozatunk első turisztikai cikkét publikáljuk.

A csehek a kulturális körutakat kedvelik

Bővebben

A cseh lakosság körében elsősorban az európai ismeretszerzési körutak a népszerűek.

A wellnesst keresik a turisták a hazai piacon is

Bővebben

A szállodák – különösen a wellness - jól teljesítettek, miközben a panziók és a kempingek egyre kevesebb vendéget vonzanak.

Tavaszi kerékpáros túrák - Kampány

Bővebben

Tavaszi kerékpáros túrák kampány

Tavaszi kerékpáros túrákat népszerűsítő cikkünkben magyar, német olvasóink a túraprogramokról, és a kapcsolódó szolgáltatásokról  tájékozódhatnak.

Felejtse el a bartert!

Bővebben

Alábbi szakmai cikkünket a gyakori barter együttműködés megkeresésekre válaszul írtuk. Szakmai rovatunkban is közre adjuk, mivel hasznos, és tanulságos lehet.

Növekvő vendégforgalmat remélnek idén a Tisza-tónál

Bővebben

Cél a 6,6 százalékos vendégforgalom növekedés elérése, amely a tavalyinál hozzávetőleg 10 ezerrel több vendégéjszakát jelentene a régióban.

Tavasszal kezdődhet a Gyulai Várfürdő fejlesztése

Bővebben

Élményfürdők országa: Tavasszal kezdődhet a Gyulai Várfürdő fejlesztése. 2013 májusára 6.400 négyzetméteres élményfürdőt alakítanak ki.

Kevesen kattintanak hirdetésre

Bővebben

A CEMP kutatása szerint a felhasználóknak mindössze töredéke kattint a hirdetésekre, s nem is a kereskedelmileg legértékesebb fogyasztók.

Hoteltanulmány: fontos az első benyomás

Bővebben

A jó benyomás érdekében az apró részleteket sem szabad lebecsülni.

A szállodatulajdonosoknak a becsületesség a legfontosabb

Bővebben

A hotel.info online európai szállodapartnerek között végzett közvéleménykutatása szerint a szállodatulajdonosok a vendégeik tulajdonságai közül a becsületességet értékelik a legjobban.

TMSZ: Elég az árletörésből Budapesten!

Bővebben

Az elmúlt tíz év tapasztalatából világosan látszik, hogy a szállodák részéről az árcsökkentés, mint vendégvonzó és válságkezelési stratégia nem életképes.

Új fejlesztés! Diavetítés a főoldalon

Bővebben

 

Új fejlesztés: főoldali rotált fotósorozat 

Együtt a főváros turizmusának fellendítéséért

Bővebben

A szakmának és a főváros vezetésének közösen kell tenni azért, hogy a turizmus Budapesten ismét fellendüljön.

Budapest a tízes listán

Bővebben

A nemzetközi bevásárolóturizmus szempontjából Budapest egyike Európa 10 legközkedveltebb városának.

A nőké az utolsó szó

Bővebben

A nők olyan szállások felől érdeklődnek inkább, ahol tiszta, jól felszerelt fürdőszoba, es kedves személyzet varja őket.

A falusi turizmus kitörési lehetőség a vidék fejlődésében

Bővebben

Korszerűsíteni kell a falusi turizmus információs rendszerét, szükséges bővíteni a marketing tevékenységet.

Bónusz Brigád, Kupon Világ - Meneküljön, ki merre lát!

Bővebben

Sokkal többet árthat a hotelének ha csatlakozik kuponos reklámoldalhoz, mint elsőre hinné...

Elhibázott stratégia a túl alacsony átlagár

Bővebben

A hotelek irreális árakat meghatározó, rövidlátó vezetői döntései átgondolatlanok.

Síelés helyett dolgozni mennek a magyarok

Bővebben

Síelés helyett dolgozni mennek a magyarok a nyugat-európai szállodákba és síközpontokba.

Élményfürdőt keveset, de különlegeset

Bővebben

Elég a sok egyforma fürdőből! A mennyiség a minőség, vagy inkább az egyediség rovására ment ismét...  

PR trendek a jövőben

Bővebben

Az online kommunikáció a globális kommunikációs csatornák között egyre fontosabb lesz. Az emberek legtöbb vásárlással kapcsolatos döntése elsősorban az interneten dől el.

Karintia Turisztikai Hivatal és Deichman Magyarország kooperációnál bábáskodtunk

Bővebben

Közbenjárásunk és turisztikai kapcsolataink révén harmadszorra sikerült gazdasági kooperációt kötni a Karintia Turisztikai Hivatal és magyarországi cég között.

Online-PR sajtógondozás

Bővebben

A célorientált és sikeres online-kommunikáció a megfelelő publikációval kezdődik!

Címkék

Bővebben

szállás, magyar utazások, apartmanok, magyarország, utazás, aktív pihenés, wellness, hotel, ausztriai utazások, magyar, ausztria, pihenés, nyaralás,  aktívpihenés, sajtó,

 

A cikk ajánlása!


Aktív rovatok



Szakmai partnereknek



Hasznos linkek



Iratkozzon fel INGYENES hírlevelünkre:
Név:
E-mail cím:

Adatait bizalmasan kezeljük, más részére nem adjuk át!







All right reserved: www.aktivpihenes.hu | Honlapkészítés - XLS.HU -
Ranking-Hits