Főoldal | Ausztria | Svájc | Németország | Svédcsavar | Sajtó cikkek | Turisztikai cikkek - PR cikkek | Interjúk | Saját Flickr Galéria

Miskolci Mosolyprogram

 Miskolci Mosolyprogram


Az elmúlt évek turisztikai fejlesztései jelentős vendég- és vendégéjszaka szám növekedést hoztak. A vendégek megtartása és az átlagos tartózkodási idő növelése érdekében azonban kiemelt feladat a turisztikában dolgozók megfelelő színvonalú szolgáltatásainak nyújtása. Éppen ezért a Miskolc és Térsége Turisztikai Egyesület és a MIDMAR Nonprofit Kft. közösen határozta el, hogy a 2016-os év a humán minőségfejlesztés éve lesz Miskolc idegenforgalmában.

Az első ciklusban tréningeket szervezett a turisztikai szervezet az idegenforgalmi munkatársak részére: helyismereti, kommunikációs, értékesítői és vezetői képzéseken vehettek részt, év közben pedig több alkalommal próbavásárlásokkal ellenőrizték a munkájukat. A pályázatra a turisztikai szektorban dolgozó munkáltatók jelentkezhettek a résztvevő alkalmazottaik megnevezésével.

A 2016 tavaszán elindult Miskolci Mosolyprogramban a vendégek értékeléseit is várták, melyben 5 kategóriában lehetett szavazni: 

  • recepciós
  • ügyfélszolgálati munkatárs
  • eladó 
  • jegypénztáros 
  • felszolgáló

Mind az 5 kategóriában egy-egy fődíjat hirdetett a Miskolci Mosolyprogram az első év zárásakor.

A verseny menete:

Az alkalmazottakra a Miskolcra érkezett vendégek adhattak le szavazatot. A vendégértékelések átlaga alapján kerültek a legmagasabb értékelést kapott alkalmazottak díjazásra – az átlagolással lehetővé vált, hogy a kisebb és nagyobb forgalmú egységek alkalmazottainak eredménye összehasonlítható legyen.

Az alkalmazottakra online formában lehetett leadni a szavazatokat az erre a célra kialakított, mobilra is optimalizált weboldalon. Minden alkalmazott számára önálló adatlapot fejlesztett a szervezet, ahol az alkalmazott neve, munkahelye, az addig kapott pontjainak átlaga és a szavazási felület látszik, valamint az alkalmazott fotója és egy rövid bemutatkozás is. A játékban résztvevő alkalmazottakra 3 szempont alapján lehetett szavazni: kedvesség, szaktudás, hatékonyság.

A program végén:

A programban résztvevőket próbavásárlások útján tesztelték, három körben: személyesen, e-mailben és telefonon is. A tapasztalatokat pedig százalékos és írott formában is az adott egységek vezetői kapták meg.

A 2016-os program zárásaként ünnepélyes díjátadóra került sor, melynek helyszíne a Városháza Díszterme volt.

Miskolc legmosolygósabb vendéglátói a Diósgyőri várban, az Avalonparkban, a Tókert Étteremben, a Herman Ottó Múzeumban és a Selyemréti Strandfürdőben dolgoznak.

A díjazottak: Borbála udvarhölgy, Hajdú Éva, Dobai Józsefné, Tóth Ferenc Zsolt, Rácz Lászlóné.

Írta/Fotó: Nagy Júlia TDM menedzser

Vissza » Sajtó cikkek

 

A cikk ajánlása!


Aktív rovatok



Szakmai partnereknek



Hasznos linkek



Iratkozzon fel INGYENES hírlevelünkre:
Név:
E-mail cím:

Adatait bizalmasan kezeljük, más részére nem adjuk át!







All right reserved: www.aktivpihenes.hu | Honlapkészítés - XLS.HU -
Ranking-Hits