Főoldal | Ausztria | Svájc | Németország | Svédcsavar | Sajtó cikkek | Turisztikai cikkek - PR cikkek | Interjúk | Saját Flickr Galéria

Sokmillió kattintás: www.germany.travel

 

Frankfurt am Main, 2014. március 26. – A Német Turisztikai Hivatal (DZT) weboldala, a  www.germany.travel a nemzetközi turisták közkedvelt információforrásává nőtte ki magát. „Internetes oldalunk, a germany.travel külföldön egyre nagyobb népszerűségnek örvend: 2013-ban 6,5 millió látogatót regisztráltunk az oldalunkon, ami 22 százalékos növekedésnek felel meg 2012-höz képest” – hangsúlyozza Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke. Különösen a holland, az amerikai, az angol és a francia piacokon – amelyek rajta vannak Németország tíz legfontosabb küldőpiacának listáján – mutatkozott átlagon felüli kereslet a weboldal iránt. 

Egész Németország egy kattintásra

A www.germany.travel turisztikai portál időközben 30 nyelven érhető el: a weboldalt 2013-ban cseh nyelvre is lefordították. Az optimális vizualizációt több mint 600 video, 265 modern 360 fokos panorámakép és több mint 12 ezer kép szolgálja.

A felhasználóbarát kezdőoldalon a látogató különböző tematikák közül választhat. Innen gyors navigációval érhető el a kért információ. Az érdeklődés központjában különösen a városi utazások és az UNESCO világörökségi helyszínek állnak – ezen a két területen 17 százalékos felhasználószám-növekedést ért el az oldal. A DZT a Karácsonyi vásárok különrésszel 2013-ban majd 50 százalékos növekedést ért el ezen a téren az előző év látogatószámaihoz képest. 

Új tartalmak

A kezdőlapba integráltan szintén megtalálható a külföldi látogatók „Top 100” látnivalóinak listája. A DZT jelenlegi felmérése még április végéig tart – az új adatok ezután szintén a www.germany.travel oldal részévé válnak.

Optimalizáció és új mobil verzió 2014

A releváns tartalmak összeköttetését a tematikák közötti átlinkelések erősítik, amelyek így szinergiát teremtenek a témák és a partnerek között. Annak érdekében, hogy a weboldal még vonzóbb legyen a külföldi látogatók számára, a DZT tervei között szerepel, hogy az elkövetkező években tovább kiépíti a képek és videók kínálatát a weboldalán. Idén az egyik legfontosabb történés a honlap új mobil verziója, amelyet a DZT a digitális felhasználás legújabb eredményeinek beépítésével fejlesztett ki és 2014 március elején mutatott be.

 

A DZT-ről

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) Németország nemzeti "turisztikai testülete", székhelye Frankfurt am Main városában van. A Hivatal az úticél Németországot képviseli a Német Gazdasági és Energiaügyi Minisztérium (BMWi) megbízásából. A Hivatalt a német szövetségi parlament (Bundestag) határozata alapján e minisztérium támogatja. A DZT stratégiákat és termékeket dolgoz ki és tesz közzé annak érdekében, hogy a német célállomásokról pozitív imázst alakítson ki külföldön, és előmozdítsa a németországi turizmust. Ehhez világszerte 30 országban tart fenn képviseleti irodát. Bővebb információt erről az online sajtóközpontban olvashat a következő internetes címen: www.germany.travel/

Fotó: DZT

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Az Aktivpihenes & Aktiveurlaubszeit webmagazinok támogatják a turisztikai vállalkozásokat sajtóközlemények, hotel-és régióinformációk széleskörű terjesztésével német és magyar nyelven. Minden fontos média, online sajtóportálok és szociális média hírek hozzáférése által a sajtóközlemények és cikkek a legrövidebb időn belül eljutnak a célcsoportokhoz.

A szakértelem és a tapasztalat a partnerek javát szolgálja. A sajtóközleményeket és a tudósításokat helyi mentalitás szerint magyar és német újságírók állítják össze, akiknek a specialitása a turizmus.

Vissza » Németország

 

A cikk ajánlása!


Aktív rovatok



Szakmai partnereknek



Hasznos linkek



Iratkozzon fel INGYENES hírlevelünkre:
Név:
E-mail cím:

Adatait bizalmasan kezeljük, más részére nem adjuk át!







All right reserved: www.aktivpihenes.hu | Honlapkészítés - XLS.HU -
Ranking-Hits