Főoldal | Ausztria | Svájc | Németország | Svédcsavar | Sajtó cikkek | Turisztikai cikkek - PR cikkek | Interjúk | Saját Flickr Galéria

Óriási nyereség az úticél Németország számára

 

Frankfurt am Main, 2014. március 31. – Az újkori német történelem legfontosabb eseményei közé tartozik a berlini fal leomlása és Németország újraegyesítése. Az akkori történések nem utolsó sorban a németországi turizmus soha nem látott növekedését is eredményezték. „Az újraegyesítés szerencsés történés a németek számára – mondja Iris Gleicke, a Bundestag tagja, a kormány az új szövetségi államokért, a középosztályért és a turizmusért felelős megbízottja. – A felzárkózás látható jelei a sokhelyütt modernizált és szívvel-lélekkel felújított belvárosok, a javuló közlekedési útvonalak és a nemzetközi szinten is versenyképes középosztálybeli gazdasági struktúra Kelet-Németországban. Itt óriási potenciál és lehetőség rejlik a vidéki régiókban, ezért célunk, hogy tovább erősítsük a turisztikai infrastruktúrát” – magyarázza tovább a Gazdasági és Energiaügyi Minisztérium (BMWi) parlamenti államtitkára.

„Mióta 1993-ban közös statisztika készült az újraegyesült Németország beutazási adatairól, a németországi külföldi vendégéjszakák száma majdnem megduplázódott. Összesen 37,2 millióval több külföldi vendégéjszaka realizálódott, ebből 12,8 milliót az új szövetségi államok hoztak” – hangsúlyozza Petra Hedorfer, a Német Turisztikai Hivatal (DZT) igazgatótanácsi elnöke. Az úticél Németország 2013-ban a legjobb formáját hozta, és először lépte át a nemzetközi vendégéjszakák 70 milliós határát – ez 4,5 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. 

A DZT ezen két történelmi esemény jubileumának okán 2014-ben és 2015-ben a nemzetközi értékesítési- és marketingtevékenységének központi témájaként kezeli a fal leomlását és az újraegyesítést. „25 évvel a fal leomlása után 25 lenyűgöző, új nézőpontból mutatjuk be az úticél Németországot: a program részeként ugyanúgy bemutatkoznak a német régiók kulturális látnivalói, mint a csodás természeti tájegységek is” – mondja tovább Petra Hedorfer.

Kiváló infrastruktúra a határtalan utazásért

Az újraegyesítés óta eltelt 25 évben Németország keleti és nyugati részén is folyamatosan bővült a közlekedési hálózat és a turisztikai infrastruktúra. Így ma az úticél Németország kínálatának magas minőségéről ismert. 

Átfogó marketingterv a központi témákra

A DZT különböző marketing- és értékesítési tevékenységekkel mutatja be a „25 évvel a fal leomlása után” tematikán keresztül az úticél Németország turisztikai kínálatának sokszínűségét – és ezáltal online és offline minden médiacsatornán keresztül megszólítja a nemzetközi médiát, az utazási szakmát és a végfelhasználókat is. A www.germany.travel/faszination-einheit oldalon az érdeklődők multimédiás tartalmakat találnak a mai úticél Németország 25 új nézőpontjához. A DZT ebben a témában ezen felül rövid videókat is posztol a közösségi oldalakon. A tervek szerint kereken 30 sajtókonferenciával, kiemelt sajtóutakkal, illetve PR-rendezvényekkel támogatják a tematikát a releváns küldőpiacokon, így például Hollandiában, Spanyolországban, Magyarországon és Japánban. A DZT a kifogástalan kommunikáció érdekében a saját weboldala sajtórészén a www.germany.travel/presse alatt 30 nyelven kínál átfogó információkat a „25 éve omlott le a fal” és a „Német egység” tematikákhoz.

 

A DZT-ről

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) Németország nemzeti "turisztikai testülete", székhelye Frankfurt am Main városában van. A Hivatal az úticél Németországot képviseli a Német Gazdasági és Energiaügyi Minisztérium (BMWi) megbízásából. A Hivatalt a német szövetségi parlament (Bundestag) határozata alapján e minisztérium támogatja. A DZT stratégiákat és termékeket dolgoz ki és tesz közzé annak érdekében, hogy a német célállomásokról pozitív imázst alakítson ki külföldön, és előmozdítsa a németországi turizmust. Ehhez világszerte 30 országban tart fenn képviseleti irodát. Bővebb információt erről az online sajtóközpontban olvashat a következő internetes címen: www.germany.travel/presse

Fotó: Berlin Potsdamer Platz / DZT

-----------------------------------------------------------------------------

Az Aktivpihenes & Aktiveurlaubszeit webmagazinok támogatják a turisztikai vállalkozásokat sajtóközlemények, hotel-és régióinformációk széleskörű terjesztésével német és magyar nyelven. Minden fontos média, online sajtóportálok és szociális média hírek hozzáférése által a sajtóközlemények és cikkek a legrövidebb időn belül eljutnak a célcsoportokhoz.

A szakértelem és a tapasztalat a partnerek javát szolgálja. A sajtóközleményeket és a tudósításokat helyi mentalitás szerint magyar és német újságírók állítják össze, akiknek a specialitása a turizmus.

Vissza » Németország

 

A cikk ajánlása!


Aktív rovatok



Szakmai partnereknek



Hasznos linkek



Iratkozzon fel INGYENES hírlevelünkre:
Név:
E-mail cím:

Adatait bizalmasan kezeljük, más részére nem adjuk át!







All right reserved: www.aktivpihenes.hu | Honlapkészítés - XLS.HU -
Ranking-Hits