Főoldal | Ausztria | Svájc | Németország | Svédcsavar | Sajtó cikkek | Turisztikai cikkek - PR cikkek | Interjúk | Saját Flickr Galéria

Németországi álomút

   

 Frankfurt am Main, 2012. július 24. – A Német Turisztikai Hivatal (DZT) Facebook rajongói világszerte egészen augusztus végéig összeállíthatják saját személyes álomútjukat Németországba. Az "németországi álomútam" nyereményjátékkal a DZT egy új közösségi média kampányt indít, amelyben a németországi nyaralás nemzetközi összehasonlításban kiváló ár-érték arányát hirdeti több médián keresztül folytatott reklámban. Az alkalmazást a DZT nemzetközi Facebook jelenlétébe integrálják, amely a magyar rajongók számára a www.facebook.com/nemetorszag.travel oldalon érhető el. A www.germany.travel/specialoffers alatt található "Különleges ajánlatok" -ra mutató kapcsolódási pont segítségével a résztvevők a turisztikai szolgáltatók széles kínálatából állíthatják össze személyes " németországi álomútjukat".

Ízelítő a németországi nyaraláshoz

„A németországi nyaralás kiváló minőséget nyújt átlagon felüli színvonalon és jó áron", magyarázza Petra Hedorfer, a DZT igazgatóságának elnöke. "A kampánnyal arra szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy mennyire megéri Németországba utazni, illetve ízelítőt szeretnénk adni a németországi utakhoz.“

A kampány futótűzként terjed

A DZT összesen 23 partnere támogatja a kampányt azzal, hogy az álomúthoz megfelelő szolgáltatásokat kínál. Ezeket a nyertes később kuponokkal válthatja be. A saját álomút összeállítása után minden résztvevőt arra kérnek, hogy barátait és ismerőseit virtuálisan hívja meg erre az álomútra. Ezzel biztosított a részvétel a nyereményjátékban, és egyúttal újabb felhasználók kapcsolódnak be. A futótűzként terjedő hatás célja, hogy minél szélesebb közönséget érjünk el, illetve, hogy a kampány híre mindenhova eljusson. Minden piacon egy nyertest sorsolnak ki, aki az év végéig másodmagával utazhat el az álomútra. A nyertes a Facebookon vagy a Twitteren számol majd be a németországi útjáról.

Nemzetközi Social Media megjelenés

A DZT jelenleg hét piacon – Ausztriában, Magyarországon, Spanyolországban, Franciaországban, Hollandiában, Nagy-Britanniában és az Egyesült Államokban - rendelkezik egységes Facebook profillal.

Ausztria : www.facebook.com/ReiselandDeutschland  

Magyarország: www.facebook.com/nemetorszag.travel

Spanyolország: www.facebook.com/destinoalemania  

Franciaország: www.facebook.com/Allemagne.Tourisme  

Hollandia: www.facebook.com/VakantielandDuitsland  

Nagy-Britannia: www.facebook.com/visitgermany  

USA: www.facebook.com/GermanyTravelDestination

 

További információk: www.germany.travel

Fotó: Deutsche Zentrale für Tourismus e.V.

Vissza » Németország

 

A cikk ajánlása!


Aktív rovatok



Szakmai partnereknek



Hasznos linkek



Iratkozzon fel INGYENES hírlevelünkre:
Név:
E-mail cím:

Adatait bizalmasan kezeljük, más részére nem adjuk át!







All right reserved: www.aktivpihenes.hu | Honlapkészítés - XLS.HU -
Ranking-Hits