Főoldal | Ausztria | Svájc | Németország | Svédcsavar | Sajtó cikkek | Turisztikai cikkek - PR cikkek | Interjúk | Saját Flickr Galéria

Az úticél Németország kiváló imázzsal rendelkezik


Frankfurt am Main, 2013. április 9. – Az úticél Németország egyre nagyobb népszerűségre tesz szert a nemzetközi vendégek körében. „Németország az elmúlt három évben mind a nemzetközi, mind az európai átlagot meghaladó fejlődést mutatott, és tovább erősítette pozícióját a legkedveltebb úticélok listáján” – magyarázza Petra Hedorfer, a Német Turisztikai Hivatal (DZT) igazgatótanácsi elnöke. Ezt a trendet a felmérések egész sora is alátámasztja, többek között az államok megítélésének legújabb nemzetközi összehasonlítása is. Az Anholt-GfK Roper Nation Brands Index, amely világszerte összesen 50 ország megítélését és imázsát méri fel, Németország az Amerikai Egyesült Államok mögött a második helyre került, míg Nagy-Britannia a harmadik helyen végzett. A megkérdezettek Németországot megbízható, bizalomra méltó és modern országnak értékelték, amely mindenek előtt a gazdaság és az innováció terén kiemelkedő.

Németország jó hírnevét tükrözi a külföldi vendégek elégedettségi indexe is: a DZT és az Európai Utazási Biztosító (Europäische Reiseversicherung – ERV) aktuális minőségi felmérése alapján a külföldi vendégek németországi tartózkodásukra az 1,8-as jegyet adták („iskolai” 6-os skálán, ahol az 1 a kiemelkedő, a 6 az elégtelen). Az utazók különösen elégedettek az ország művészeti és kulturális kínálatával, illetve Németország hangulatával – ezen a téren a „jegyátlag” szintén 1,8 volt.

Egy másik aktuális felmérés is alátámasztja a németországi kulturális források magas nemzetközi megítélését: a World Economic Forum által kiadott Travel & Tourism Competitiveness Report 2011 alapján Németország világviszonylatban 139 nemzet összehasonlításában kiemelkedő értékelést kapott kulturális forrásaiért. A külföldi vendégek például 6,2 ponttal (7-ből) értékelték a németországi kulturális kincseket és 6,5 ponttal illették az infrastruktúrát is. Az osztályzási kritériumok csúcsán 6,8 ponttal Németország áll az egészségügyi és higiéniai standardok területén.

www.germany.travel

Fotó: Berlin Regierungsviertel - DZT

A DZT-ről

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) Németország nemzeti idegenforgalmi testülete, székhelye Frankfurt am Mainban található. A DZT a Gazdasági és Technológiai Minisztérium (BMWi) megbízásából képviseli az úticél Németországot, minisztériumi támogatását a német Bundestag egyik határozata alapján kapja. A DZT stratégiákat és termékeket fejleszt és kommunikál, célja, hogy tovább építse a német utazási desztinációk pozitív imázsát, illetve támogassa a németországi turizmust. Ennek érdekében a DZT világszerte 30 külképviselettel rendelkezik. További részletes információt az online sajtóközpontunkban talál: www.germany.travel/presse   - 09. 04. 2013 -



Größere Kartenansicht

--------------------------------------------------------------------------------

Az Aktivpihenes & Aktiveurlaubszeit webmagazinok támogatják a turisztikai vállalkozásokat sajtóközlemények, hotel-és régióinformációk széleskörű terjesztésével német és magyar nyelven. Minden fontos média, online sajtóportálok és szociális média hírek hozzáférése által a sajtóközlemények és cikkek a legrövidebb időn belül eljutnak a célcsoportokhoz.

A szakértelem és a tapasztalat a partnerek javát szolgálja. A sajtóközleményeket és a tudósításokat helyi mentalitás szerint magyar és német újságírók állítják össze, akiknek a specialitása a turizmus.

Vissza » Németország

 

A cikk ajánlása!


Aktív rovatok



Szakmai partnereknek



Hasznos linkek



Iratkozzon fel INGYENES hírlevelünkre:
Név:
E-mail cím:

Adatait bizalmasan kezeljük, más részére nem adjuk át!







All right reserved: www.aktivpihenes.hu | Honlapkészítés - XLS.HU -
Ranking-Hits