Főoldal | Ausztria | Svájc | Németország | Svédcsavar | Sajtó cikkek | Turisztikai cikkek - PR cikkek | Interjúk | Saját Flickr Galéria

A DZT kiemelt rendezvényt szervez az úticél Németország márkának

 A DZT kiemelt rendezvényt szervez az úticél Németország márkának

Budapest, 2016. december 8. – A Német Turisztikai Hivatal (DZT) az 1. Travel Destination Germany Incoming & Brand Summit rendezvényen 2016. december 8–9-én Münchenben kereken 120 nemzetközi médiaképviselőre, illetve a németországi turisztikai szakma résztvevőire számít.

Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke így nyilatkozik az új rendezvény céljáról: „Az úticél Németország mint márka kiváló pozíciónak örvend a nemzetközi turizmusban. Ázsia, Dél-Amerika és Kelet-Európa nagy potenciállal rendelkező piacainak erősen növekvő fogyasztási és utazási kedve egyrészt, míg a desztinációk egyre erősödő versenye másrészt a nemzetközi utazási áramlatok változásához vezetett. Ebben a kontextusban kiemelten fontos a vonzó márkaprofil, illetve a profilozás a márkakommunikációban. Ehhez jelentősen hozzá szeretne járulni a rendezvény eszmecseréje a kiválóságokkal telített pódium és a válogatott nemzetközi döntéshozók között.”

Az első kongresszusi nap témája Németország aktuális észlelése sikeres márkaként a nemzetközi közegben különböző látószögekből. Témaadó beszédként Vadim Volos, a GfK New York Senior Vice Presidentje az úticél Németország pozícionálásának részleteit mutatja be a GfK Roper Nation Brands Index felmérésében. A spektrumot szélesítik Bill McAndrews – a BMW Group konszernkommunikációs stratégiájának, vállalati és piackommunikációjának vezetője – prezentációi a BMW mint „Made in Germany” márkatermék témában, illetve Franz Inselkammer, az Ayinger magánsörfőzde tulajdonosa és ügyvezetője egy a hagyományt a jelennel ötvöző sikeres bajor sörmárka példájaként. Simon Lehmann, a Phocuswright elnöke bemutatja a fogyasztási felmérések eredményeit és ezek jelentőségét. 

A második nap mottója: „Travel Destination Germany – a brand in dialogue”. Justin Reid, a TripAdvisor.com Destination Marketing EMEA vezetője a digitális világ tapasztalatairól számol be, Alex Vizeo, a francia sztár-véleményvezér pedig szerepéről beszél a rajongóival és a követőivel folyó párbeszédben. Az online utazási szakértő, Rich Maradik, az nSight ügyvezetője azt elemzi, hogy többek között a külső befolyások hogyan hatnak az utazók keresési és foglalási szokásaira, Matthias Schultze, a GCB German Convention Bureau e.V. munkatársa pedig beszámol a német meetingek aktuális trendjeiről és témáiról és a globális megatrendekről, amelyek meghatározzák a jövő kongresszusi és konferencia üzletágát.

A rendezvényt számos interakciós lehetőség jellemzi: így például egy „Párbeszéd & Engagement Space” nyújt lehetőséget a résztvevők egymás közötti eszmecseréjére, illetve a paneleken való aktív résztvételre.

Jens Huwald, a Bayern Tourismus Marketing GmbH ügyvezetője így nyilatkozik: „A szövetségi államoknak és turisztikai vállalkozásaiknak elengedhetetlen egy életteli márka az úticél Németország és látványosságainak számára. Ezért nagy örömmel támogatjuk a DZT ezen első nemzetközi Incoming és Brand Summit rendezvényét.”

 

A DZT-ről

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) Németország nemzeti "turisztikai testülete", székhelye Frankfurt am Main városában van. A Hivatal az úticél Németországot képviseli a Német Gazdasági és Energiaügyi Minisztérium (BMWi) megbízásából. A Hivatalt a német szövetségi parlament (Bundestag) határozata alapján e minisztérium támogatja. A DZT stratégiákat és termékeket dolgoz ki és tesz közzé annak érdekében, hogy a német célállomásokról pozitív imázst alakítson ki külföldön, és előmozdítsa a németországi turizmust. Ehhez világszerte 30 országban tart fenn képviseleti irodát. Bővebb információt erről az online sajtóközpontban olvashat a következő internetes címen: www.germany.travel/presse

 

Vissza » Németország

 

A cikk ajánlása!


Aktív rovatok



Szakmai partnereknek



Hasznos linkek



Iratkozzon fel INGYENES hírlevelünkre:
Név:
E-mail cím:

Adatait bizalmasan kezeljük, más részére nem adjuk át!







All right reserved: www.aktivpihenes.hu | Honlapkészítés - XLS.HU -
Ranking-Hits